Servicii de contabilitate Oradea

  • Introducerea datelor initiale de preluare a unei contabilitati (solduri initiale, rulaje, solduri clienti, furnizori).
  • Verificarea situatiei depunerii declaratiilor fiscale precum si a fisei de platitor, la data preluarii precum si pe parcursul colaborarii.
  • Înregistrarea contabilă cronologică și sistematică a documentelor primare
  • Evidenta conturilor de trezorerie bănci, case, avansuri de trezorerie
  • Evidenta analitica si sintetica a clientilor si furnizorilor.
  • Evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii.
  • Intocmirea registrului jurnal, jurnalelor de TVA
  • Intocmirea balantei de verificare lunare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii.
  • Calculul, întocmirea și depunerea decontului de taxă pe valoarea adaugată (lunar/trimestrial);
  • Calculul impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat privind impozitul pe profit sau impozitul pe veniturile microintreprinderilor;
  • Calculul, întocmirea și depunerea declarațiilor privind impozitele cu reținere la sursă
  • Calcule pentru distribuirea de dividende si a impozitului datorat pentru acestea
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor 390 Vies si recapitulative 394,
  • Evidenta contabila a salariilor, cuprinzand statele de salarii, intocmirea declaratiilor aferente
  • Intocmirea si certificarea bilanturilor semestriale si anuale.
  • Contabilitate de gestiune si calculatia costurilor.
  • Asistenta in intocmirea dosarului de Inventariere obligatoriu anual intocmirea registrului inventar
  • Informarea lunară a conducerii societății cu privire la rezultatele financiar-contabile;

Servicii suplimentare de contabilitate

  • Inregistrare in scopuri de TVA
  • Schimbare sediu social sau declarare punct de lucru ANAF
  • Modificare vector fiscal – Declaratia 010, 700
  • Certificat de atestare fiscala
  • Certificat Constatator Registrul Comertului

Contabilitate PFA-uri

  • Stabilirea relatiei de dependenta cu angajatorul;
  • Calculul contributiilor obligatorii;
  • Verificarea conditiilor necesare pentru a realiza operatiile de achizitii si livrari intracomunitare;  
  • Verificarea depasirii pragului de TVA pentru neplatitori si a pragului pentru platitorii trimestriali;
  • Emiterea Fisei de Operatiuni Diverse;
  • Completarea Registrului jurnal de Incasari si Plati
  • Completarea Registrului Inventar;
  • Intocmirea Jurnalului de Vanzari si Cumparari;
  • alculul anual a impozitului pe venit
  • Intocmirea Declaratiei unice;
  • Intocmirea Decontului de TVA lunar sau trimestrial in functie de optiunea PFA-ului sau de veniturile realizate;
  • Intocmirea Declaratiei de inregistrare fiscala/ Declaratie de mentiuni (070);
  • Intocmirea Declaratiei 394 privind livrarile/ prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national;
  • Intocmirea Declaratiei recapitulative privind livrarile/ achizitiile intracomunitare de bunuri 390;
  • Intocmirea op-urilor aferente impozitului pe venit